My visitors

blogger statistics

Monday 15 August 2011

Kenangan Disana ^Mekah Al Mukarromah______***^

First of alls, mintak sory byk2 sbb lambat upload saya punya pic disana, busy, malas dan susah nak upload sbb intenet kat sini slow adalah beberapa faktor saya lambat meng upload gambar2x nie. Alhamdulillah, sepanjang saya disana tiada kejadian-kejadian aneh yang saya selalu dengar terjadi keatas diri saya, mungkin kerana niat saya kesana dan perasaan takut saya pada Allah SWT membuatkan Allah SWT memelihara perjalanan saya dan family. Mungkin juga kerana solat sunat taubat yang saya lakukan sebelum menjejakkan kaki kesana juga. Alhamdulillah...

Masa nie memang kelakar, kat sini tempat menunggu business class. Disebabkan abah dengan mama jew yang amik tiket tu, so, kitaorang pom tumpang sekaki. Hehe..Jgn jeles...


Ibu saya, mesti dia penatkan? But she's alwayz cool~

Okay, sepanjang disana ramai yang tanya pengalaman menarik saya? Bagi saya semuanya adalah pengalaman yang paling menarik. Terutama bila pertama kali melihat Kaabah. Seakan-akan air mata ini ingin mengalir sahaja dan yang paling saya teruja, melihat makcik-makcik, pakcik-pakcik, kakak-kakak dan adik-adik begitu khusyuk berdoa di hadapan Kaabah. Ya Allah, ketika itu saya merasakan diri begitu kerdil disisinya. Saya mendoakan doa mereka diterima dan dimakbulkan oleh Allah SWT.

Kat airport Mekah. Selama 8 jam kat atas flight, akhirnya kami sampai.


Nantikan Mekah Almukorromah 2 plk~Stay tuned~~(intenet slow, sbb tu kena stay tuned 2~~hihi)

No comments:

Post a Comment